sâmbătă, 24 iulie 2010

... fara titlu ...

Dat fiind ca este prima mea postare, nu am avut nici cea mai mica idee pentru un titlu. Desi , in mod inevitabil, pe undeva prin strafundurile mintii mele s-a strecurat "First post" , ideea ( desi cu greu se poate numi asa ) a fost respinsa imediat... e mult prea cliseic pentru mine. Asa ca raman la alt cliseu, in lipsa de o idee mai buna ... ca doar e ora 1:25 , deci cel putin am o scuza.

De ce blog? Ma gandeam de ceva vreme la asta, dar am tot amanat , din tot felul de motive, pana astazi, cand n-am mai gasit nici unul.

De vorbit, voi vorbi despre filme in principal, dar nu numai, de fapt , despre tot ce-mi trece prin minte si consider suficient de interesant pentru a fi sintetizat intr-un articol.

So...acestea fiind spuse...am incheiat si cu prima postare , so Good Night!

P.S.: Nu scriu cu diacritice, sub absolut nici o forma. Nu suport sa tot schimb din engleza in romana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu