sâmbătă, 24 iulie 2010

Nurse Jackie

Inainte de a-mi face blogul, mi-am facut un mic plan mental al lui. In minunatul meu plan, aveam pregatit pentru primul film, ceva mai special, ceva mai ... cu greutate, daca imi este permis sa zic / scriu asa. Zilele trecute, am vazut pentru prima oara (spre rusinea mea) , "A Clockwork Orange" (1971), capodopera lui Stanley Kubrick. Dar , pentru ca a fost mult mai mult decat asteptam, inca nu am avut sansa sa imi pun in ordine ideile ( si superlativele ) cu privire la acesta, dar voi reveni.

Pana una alta, o sa vorbesc despre un serial cu care mi-am ocupat in ultima vreme timpul , si anume "Nurse Jackie".

Am inceput sa-l urmaresc dupa ce am vazut , din greseala , cam 10 minute dintr-un episod la TV. Mi-a placut, asa ca am dat fuga, am inceput sa ma uit, si l-am si dat gata in 2 zile.

Singura concluzie la care am ajuns dupa ce am vazut cele doua sezoane a fost , simplu:
" Showtime does it again", si au demonstrat ce pot , asta daca dupa "Dexter" si "Californication" mai era ceva de demonstrat.

Imi place , imi place foarte mult , pentru ca este scris bine, cu umor exact cat si pe unde trebuie, cu personaje absolut delicioase (desi Dr. Cooper incet , dar sigur devine cel mai detestabil personaj ... ever ), si desigur o prestatie impecabila a actorilor.

Jackie, personajul principal, interpretata de Edie Falco, cu care deja ne-am obisnuit din "The Sopranos" este un fel de super-asistenta, care detine controlul asupra tot ceea ce face la slujba. Este cinica,inteligenta, dintr-o bucata, fara prostii si sentimentalisme, dar care , reuseste de fiecare data sa schimbe in bine, chiar daca foarte putin viata pacientilor sai. In viata personala in schimb, e putin mai complicat. Are o relatie cu Eddie, farmacistul, desi , acasa are o familie cu 2 copii, la care , daca mai adaugam si dependenta de pastile , nu rezulta decat un inevitabil dezastru. (Desi pentru asta trebuie asteptat sezonul 3 ).

Alt personaj care mie mi se pare foarte interesant de urmarit este DR. O'Hara, prietena cea mai buna a lui Jackie. Un personaj extrem de inteligent, cu un dezgust profund pentru prostie, si detasata complet (aproape) de cliseele lumii cotidiene , imparte cu Jackie o prietenie ciudata, dar extrem de stransa.

Despre Dr. Cooper, nu vreau sa vorbesc, pentru ca pe episod ce trece , reuseste sa ma aduca din ce in ce mai aproape de un atac cerebral.

Acestea fiind zise (as avea mai mult, dar mor de somn ) nu pot decat sa va invit sa urmariti acest serial. Sezoanele au numai 12 episoade, a 30 de minute fiecare, asa ca nu dureaza mai mult de 3-4 zile.

GOOD NIGHT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu